You sometimes think that you wanna disappear but all you really want is to be found.

 
 
Ååh, jag som hade tänkt lägga in MASSA bilder,  sen Jul och Nyår osv, men jag orkar tammetusan inte.. Fåse om jag någonsin kommer orka göra det ;) Hihi..
 
Annars är det rätt lugnt, ha jobbat och tränat idag, och ikväll har jag varit på badhuset på Carmen och Rasmus så nu känner jag mig nästan hel slut på så förhoppningsvis sover jag gott inatt! Imorgon är jag ledig, hela dagen från morgon till kväll, tjohej .. fast istället har jag en tid hos läkarn och ett annat möte så där är ju halva dagen lix borta så, sen ska jag fara och gratta Nicolina! :) Sen har jag inge mer alls planerat för morgondagen.
 
Och stackars älskade Mamma har fått en till propp i benet, precis som för snart ett år sedan! Men, så länge proppen håller sig i benet och inte gör någon större skada ska man väll vara glad! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: saras

Snygga ullanpullan!!

2013-01-17 @ 15:25:26
URL: http://sarasderlund.blogg.se

Kommentera inlägget här nedanför!

Ditt namn:
Här ofta?

Msn/e-post: (syns bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du skriva?

Trackback