Love someone and not expressing it is like wrapping a present and not giving it.

 
Tjohej då var det Fredag igen, har inte planerat någonting alls i helgen så det bli nog bara en lugn helg skulle jag tro! :)
Idag har jag gjort rätt mycket, än fast det känns som jag inte gjort någonting? Först kom mamma upp runt 10.00 och fick sig lite kaffe och muffins, så medans hon var här duschde jag och gjorde mig i ordning, sen for vi upp på Mormors grav och tände ljus ♥ sedan for vi och handla, och jag for förbi Kajsa och beställde en klipptid med.
 
Då allt de var gjort for jag hem och käkade lunch och chillade ett tag och runt 13.00 for jag, Camilla och hennes syster Elin och träna, och nu har jag precis bakat mer muffins fast med mint smak denna gång :)
Och ikväll blir det troligtvis middag på Hotellet som det lät på Linus, gött och slippa tänka på vad man ska laga för mat ;) hihi
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här nedanför!

Ditt namn:
Här ofta?

Msn/e-post: (syns bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du skriva?

Trackback