Crying is like breathing. The more you hold in, the more you let out.

 
Förjäkla bortskämd man bli då det gäller att sova på morgon då man jobbar kväll, jobbar kväll hela veckan så jag början antingen 16.00 eller 18.00, och jag kan ju säga att jag absolut inte haft någon panik med att kliva upp dom här dagarna, haha men det är skönt! ;)
 
Igår fyllde Henke år så då vart det tårta hos han i Dalasjö, och Camilla och Fredrik bjöd på middag så man hade de rätt bra igår med andra ord som blev bjuden på både middag och tårta! :)
 
 
Och idag har jag lunchat med Nicolina och Lisa, och lilla Hampus förstås, vilken sötnos alltså ..tro det är första gången jag träffa han i vaket tillstånd så det var skoj :)
Sedan for vi och kolla runt i lite affärer efter julsaker och lite annat småtjafs, börja ju bli dax att julpynta snart :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här nedanför!

Ditt namn:
Här ofta?

Msn/e-post: (syns bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du skriva?

Trackback