Learning is a gift, even when pain is your teacher.

 
Då har man jobbar klart för idag, och imorgonkväll gör jag helg! Weeeeii, känns som veckan har gått så otroligt fort, tycker nyss det var Söndag?
Imorgon är det fotografering på jobbet, tänka sig att jag lyckats komma undan denna fotografering varje år sedan jag började jobba på Täppan, men någon gång måste ju vara den första ;) Annars är det rätt lugnt, hatar den här tiden för det händer liksom ingenting? På sommarn har man fullt upp med nya äventyr och påhitt varenda ledig sekund känns det som, men nu .. absolut ingenting, heltrist kan jag tycka! :p
 
 

Hitta ett super läckert fat på Ica igår, (mycket snyggare i verkligheten) dock var det på den "dyra" hyllan, tro det gick på nästan 1500, men fint var det! ;)
 
 
Nä, färdig svamlat för min del nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här nedanför!

Ditt namn:
Här ofta?

Msn/e-post: (syns bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du skriva?

Trackback