Sometimes following your heart means breaking someone else's.

 
Tjaba!
Igår var det myskväll på samhället och eftersom jag aldrig varit och kollat då det varit det så tänkte jag passa på att göra de den här gången, så efter att jag Camilla,Fredrik, Isak och Henke käkat middag på Krogen så for jag Camilla och Towa och gick en sväng och kolla, och runt 20.00 kom Dennis så vi for och köpte lite götta sen hem och såg en så jäkla bra film, Cockpit hette den och vi skratta nog mest hela filmen, så den rekommenderas verkligen! ;)
Sen börja vi se dom två nyaste Johan Falk filmerna, som vi förövrigt vart väldigt förvånad över att dom kommit ut då dom inte ska komma ut förns 2013, men sjukt jäkla bra var dom, speciellt sista filmen! :)
 
Och idag har det inte hänt mycket alls, vi var ut en sväng, käkade och såg klart en film vi börjat på och för inte så länge sedan for Dennis hem, tråkigt, men jag ska ju strax fara till Dalasjö på middag, bastu och allt vad som hör till en kväll där ute ;)


Hoooooojt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nedanför!

Ditt namn:
Här ofta?

Msn/e-post: (syns bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du skriva?

Trackback