The only way to have a friend is to be one.

 
WWW helgen är över och den var helt okej! Tyck allt gick så fort, eller på Fredan hade jag lovat Dennis att fara hem då han kom så han plocka väll upp mig runt 22-23 tiden men nog hann jag ha trevligt än fast jag inte var ute halva natten :) På Lördan lyckades jag övertala Dennis att fara ut så vi snabb for till Hoting och lämna Vader, (hans hund) sen for vi hem till Vilhelmina igen och jag for på Lilla och bastade med Nicolina och Jenny, trevligt som tusan men tiden gick alldeles för fort! Efter bastningen for vi en sväng till Nicolina sen for jag till Filip och David där det var massa trevligt folk, och eftersom Linus vägrade Hotellet så vart det Stenmans för våran del! :)
 
 
Och gårdagen var inte allt för händelsefull, vi vaknade, duschade och sen for vi till Hoting och där såg vi film och slappade hela kvällen!
Och idag har man varit lite halv slö också, men jag, Dennis och Dennis mamma var och städa och fixade hans husvagn som ska besiktas imorgon, sen efteråt vart vi bjuden på mat hos hans mamma innan jag skulle med bussen hem till Vilda Vilhelmina!
 
Ville egentligen rymma någon annanstans och slippa fara hem till läggan eftersom grabbarna typ hade fest hos mig i Lördags medans jag var och basta, mitt tvbord var väldigt överfullt med ölburkar och annat rat men det gick som tur var fort att städa bort så nu trivs man igen! ;)
 
Nej, slut pratat om massa ointressanta saker! Nu blir det soffhäng resten av kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här nedanför!

Ditt namn:
Här ofta?

Msn/e-post: (syns bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du skriva?

Trackback