If you start to miss me, remember that I didn't walk away, you let me go.

 
Jahaaa, nu var det ett tag sedan jag skrev så jag vet inte riktigt inte vart jag ska börja, ha jobbat på som vanligt, har även hunnit fylla hela 23 år, fyfan säger jag bara .. att fylla år är inte min grej! :) Men jag hade en super kanon dag med massa härligt besök hela dagen, det må ju va de enda positiva med att fylla år :)
 
Hmm mer då? Fick veta idag att den 17 Januari börja jag jobba schemalagt som personligassistent, blev erbjuden heltid men pga av vissa saker och att jag vill fortsätta vara kvar på Täppan så löste vi det med en halvtid eftersom jag hursom ändå kommer komma upp i heltid om inte mer :) och det känns kanon bra att vi kunde lösa det på de viset, tur chefen där är så bra! :) 
Så jag fortsätter med mina 3 olika jobb ett tag framöver ;) hihi..eller kontaktperson som jag är 2 kvällar i veckan kallas ju inte jobb, utan uppdrag som dom på kommun så fint säger!
 
Annars känner jag mig rätt nöjd med tillvaron, Dennis kommer ikväll eller rättare sagt om bara en liten stund, han hade 4 mil kvar sist jag prata med han så han är väll här vilken minut som helst, känns ju bra då jag är jätte kramig ikväll! :) Hihihi
 
 
Träffade Tomten förra veckan!
TJOHEJ!

Kommentarer
Postat av: Saharaöknen

woooho, va de den där tomten du fick alla jobb av? :)
sneell tomte i så fall

2012-12-19 @ 20:25:43

Kommentera inlägget här nedanför!

Ditt namn:
Här ofta?

Msn/e-post: (syns bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du skriva?

Trackback