Ladies, check the friend zone. You might not know it, but the guy you're looking for is probably there.

 
Ååååhåjaja, har egentligen mycket att skriva men jag orka helt enkelt inte så det få bli en snabbis istället, som tidigare skrivet for jag till Umeå i Fredags, bästa Sara och Emil väntade med att åka till Umeå bara för att jag skulle kunna åka med dom, så då jag slutat i Fredags for vi.
 
Väl där skyndade vi oss och göra bort Rusta då vi visste att vi inte skulle hinna med det på Lördagen, sen for vi och åt Kina mat, M-mm.. så jäkla gött! När vi var mätta och belåtna skjutsade vi Emil till hans killkompisar för dom skulle ut på Krogen, och jag och Sara for och köpte varsin godispåse och slog på en film! :)
 

Lördagen spenderades på stan, gjorde av med massa pengar och inte EN enda julklapp fick jag köpt, hade fullt upp med att köpa saker till mig själv, haha så typiskt!
Stressade mig på bussen som gick 15.20, var hemma i Vilhelmina 19.00 så då började jag pynta lite smått med sällskap av Linus, sen såg jag film och sen var det nattinatt för mig!
 
På Söndag kom Linus förbi efter lunch, sen for vi ut och kolla på skyltsöndan (?) säger man så? aja, alla fattar vad jag menar, även där hitta jag massa nytt och fint.
Då vi var klar ute for vi, eller jag hem och bakade och Linus låg i soffan och spela nå bilspel.
 
Blev 2 olika saffransbullar, en sats med vanilj och en vitchoklad och fyyytusan vad jag älskar dessa bullar, helt otroligt goda! :)
 
Lagom till solsidan kom Marina också förbi så vi åt bullar, drack glögg och myste på.
Igår jobbade jag hela dagen till klockan 21.00, for hem och såg julkalenderavsnitten jag missat sen gick jag och la mig och sov en stund tills Dennis kom och väckte mig runt 02.30 då han kom från jobbet, myspys!
 
Och idag har jag bara jobbat och umgåtts med Dennis en sväng innan han for hem till Hoting för en stund sedan, och nu sitter jag här och ha precis gjort mig mat, schnitzel, kroketter och vitlökssås fick det bli! :)
Märker nu att inlägget blev längre än planerat, men vad gör det.. nu ska jag käka upp min mat sen se om Jessica lever! HEJHEJ

Kommentarer
Postat av: lina

vaa, vadå för bullar. skicka recept genast på fb :)))))

2012-12-05 @ 08:41:55

Kommentera inlägget här nedanför!

Ditt namn:
Här ofta?

Msn/e-post: (syns bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du skriva?

Trackback