Talking about a past relationship doesn't mean you're still stuck on it, sometimes it's a reminder not to screw up again.

 
TJAO!
 
Äntligen är jag ledig och kan titta in här och skriva en rad eller två, är ledig i hela 4 dagar dessutom! Skönt som tusan då jag jobbat alldeles för mycket senaste tiden! Och alla fråga hur jag orkar, om jag inte bli stressad osv eftersom vissa dagar jobba ja upp mot 16 timmar, men konstigt nog så känner jag egentligen inget speciellt jämfört med andra vanliga 8 timmars dagar förutom att jag inte hinner göra ett skit förutom att jobba och sova, skumt.. men de kommer väll då jag minst anar det! :p
 
Nog om detta, idag var jag och lunchade med Lina och lille Milton, vilket var mycket trevligt då det var ett jäkla bra tag sedan sist! :)
Sen for jag hem och sorterade bort massa ratpapper jag samlat på mig, så nu är allt borta! Sen kom Lotta förbi så vi for ut och gjorde lite ärenden innan hon skulle fara och jobba.
Och då jag kom hem så hade Henke bänkat sig i min soffa och fixat så alla mina kanaler är på rätt plats sen vart jag så jäkla slö så jag tog mig en powernap på cirkus 30 minuter så nu har jag nyäte och är pigg och rask igen! :)
 
Vettetusan vad man skulle ha hitta på ihelgen, är ju så jäkligt att jag jobbar ojämna helger och alla mina vänner jobba jämna men efter WWW blir det ändring på det då börja jag också jobba jämna helger!! :)
Hade tänkt åka till Hoting ikväll men hördes som grabbarnagrus skulle typ se hockey och spela tvspel eller nått, och det kändes inte så lockande! :) Enda planerade jag har ihelgen är väll på Söndag då jag ska vara barnvakt annars är det lugna puckar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här nedanför!

Ditt namn:
Här ofta?

Msn/e-post: (syns bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du skriva?

Trackback