Not a day goes by that I don't think of you.

 
Har nyss kvällat, blev långjävla arbetsdag mycket längre än jag trott då jag egentligen bara skulle jobba 9-12 och 16-24, men istället blev det 08.00-18, och 18-24.

Lite tråkigt då jag hade planerat att hinna göra massa saker, skulle först klippa mig, sedan hinna med en fika med Jessica och Lotta och sist men inte minst fara och träna, men istället hann jag ingenting! :p
Nu ska jag se dagens avsnitt av julkalendern sedan blir det sängen för mig, drygt nog så har jag stängning imorgon med så jag slutar inte förns 18.00 då, men sen är det helg! :D
 
Då jag slutat ska jag fara och snabb handla sedan fara och hämta trollungarna Rasmus och Arthur som ska vara hos mig till på Söndag, annars har jag inte alls något planerat förutom att vi ska fara och fika med Jessica på Lördag, eftersom vi har planerat att fika ett tag nu men har alltid dykt upp annat.
 
Nä, slut babblat för min del :) Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här nedanför!

Ditt namn:
Här ofta?

Msn/e-post: (syns bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du skriva?

Trackback