If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

 
Jahapp, som tidigare skrivet så var vi ute i Dalasjö i Lördags och vi hade riktigt trevligt, dom är förjäkla roliga mina vänner! ;) Tänk om alla hade dom som vänner! ♥
 
Tog dock inte så många bilder, alla vart mest bara suddiga :p
 
 
Hade sån tur att Björn-Åke ville komma och hämta mig där mitt i natten så jag fick fara hem och sova, alltid skönt att vakna upp i sin egen säng! och just som ja hade kommit hem så fick jag besök av Marina som lånade min soffa :)
 
Och i Söndags gjorde jag inte allt för mycket, lunchade med Marina och Linus sen gick jag mest och vänta på att klockan skulle bli 16.30 så jag fick sätta mig på bussen till Hoting, och där ha jag varit tills idag eftersom Dennis inte for och jobba förns idag och jag är ledig tills imorgon! :))
 
Grabbarna stå på sin rätta plats ;) hihihi
 
 
Nu ska jag ta och göra mig nån mat! Tjingelipling

Kommentarer

Kommentera inlägget här nedanför!

Ditt namn:
Här ofta?

Msn/e-post: (syns bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du skriva?

Trackback