You learn more in failure than you ever will in success.

 
Ojoj, veckorna bara springer i väg och jag hinner liksom inte med! Har precis slutat så ska alldeles strax hoppa i säng för att jobba sista timmarna imorgon sedan far jag till Umeå med Sara och Emil för att julhandla och stanna tills på Lördag eftermiddag, sen måste jag försöka snabb julpynta och julstäda så det är fint på Söndag, känns som jag kommer få vara vaken halva Lördagnatt, hade helst vela hinna baka innan Söndag med men det hinner jag absolut inte, så baket får vänta tills på Söndag då vi ska ha adventsmys! :)
 

Nu har jag inte tid med detta längre, måste fixa lite saker sen sova! PUSSHEJ
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här nedanför!

Ditt namn:
Här ofta?

Msn/e-post: (syns bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du skriva?

Trackback