Butterflies can't see their wings. They can't see how truly beautiful they are, but everyone else can. People are like that as well.

 
 
Lugna puckar i denna blogg, men gör inte så mycket mer än jobbar just för tillfället och det är ju inte så roligt att skriva om!
Jobbade kväll hela helgen så jag hann spendera lite tid med världens absolut mysigaste människa som förövrigt for och jobbade samtidigt som jag idag ,dock alldeles för många mil bort!
 
En rolig sak som jag ser fram emot super mycket är att vi har bokat Rock at sea kryssning den 16 Mars, och vi är ett jäkla gäng som far! Närmare 20 pers tro jag vi är uppe i nu, är så otroligt taggad så det finns inte :) 
 
 
Men nu ska jag försöka tagga ner så jag kanske somnar i nån ordning inatt så man inte är allt för trötter när klockan ringer! :)
 
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nedanför!

Ditt namn:
Här ofta?

Msn/e-post: (syns bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du skriva?

Trackback