7 Februari


tjo.
eftersom jag fick igen min laddare till kameran förra veckan ha jag självklart hunnit ta massa bilder ihelgen som jag hade tänkt lägga upp :) känns så skönt att kunna ta kort i nån ordning igen.
ha haft en super bra helg trots vissa saker, fredan började med att jag och lotta åt tacos sen for vi och hyrde en film, men hann inte se klart filmen så ringde erik och gänget och ville ha chaffis till dorotea så vi drog dit, och om de va värt 150kr vet jag inte om jag kan påstå :p men sällskapet va ju bra iallafall! :)

vart lite krux där på natten så jag somna inte förns runt 7 tiden på morgon, vaknade dock 3 timmar senare av något obehagligt, hade sån tur att nicolina sov hos mig så hon skjutsa ner mig på sjukan, puss på henne! :)
sen på kvällen bestämde vi oss för att vi skulle fara och bubbla på hotellet, vilket va både skönt och roligt, mycke skratt och tokigheter ;)
efter bubblet drog vi vidare till henke, sen begav jag mig hem och fick tillbringa natten och morgon med myspojkenr1 :*

nää, nu få de bli några bilder :)

 

så ja, orka inte lägga upp fler, tjingeling! :)

Kommentarer
Postat av: marinamy;

nä för dom ha inte tagit ett enda prov!

2011-02-08 @ 19:13:46
URL: http://marinasvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här nedanför!

Ditt namn:
Här ofta?

Msn/e-post: (syns bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du skriva?

Trackback