HAR DU SETT ETT STÅND MED TROSOR?


jåå ihelgen vart de storuman till sist, jag marre och camilla tog vårt dricka och sen for vi bara, utan extrakläder, smink, sovplats eller skjuts hem. på hotellet i storuman ägde vi ut  p r e c i s  alla på dansgolvet, eller vad säger ni tjejer? ;)
va precis som på film ungefär, killarna lämnade sina tjejer och kom till oss istället,-'dom där tre tjejerna där borta är värsta snygga' TUR VI ÄR SNYGG OCH VET HUR DET SKA GÅ TILL! ;D
den natten eller morgon kanske man kan säga vart de inte mycke sömn alls, somnade rätt så gott men blev väckt inte så långt efter av dom andra i rummet för att tobbe skulle fråga om han fick hålla om mig, vid elva tiden klev vi upp och gick ut och stekte i solen, eftersom vi bara for så hade vi ju ingenting med oss så lina va räddaren i nöden som hade smink, dusch och underkläder att erbjuda, sen for vi till elin och låna plattång sen va vi redo för ännu en kväll ;)
jag och david bestämde oss för att gifta oss men eftersom vi inte hade nån ring vart de uppskjutet, när jag vakna i söndas hade jag fått sms av han 'tjenare linda nu ligger jag här ogift, hur ska vi lösa detta? :D'  haha jag har haft en sjukt bra helg med bra människor och jag är så jätte tacksam över att jag tog mig hem på lörda natt :p

i söndas vid fem kom erik och therese på iden om att göra kycklingsallad och fara nånstans så de vart badviken för hela slanten,egentligen skulle vi bara äta men de vart en helkväll där borta, vid sju hämtade vi camilla så vi spela kubb och drack öl, jag körde så ja fick nöja mig med kubb och coca-cola men lika gla va jag för de ;) vid elva bestämde vi oss för att bada, första doppet för i år :D 
åsså har jag fått min nya dator nu, och det är så otroligt skönt så de finns int :D

glömde kameran hemma så de blev inte allt för många bilder i storuman, men de få duga :)












mys i badviken :)



Kommentarer
Postat av: lina

varför är jag så jävla seriös jämt? haha

2009-06-30 @ 18:06:03
Postat av: marina

haha, precis som på film ;)

men vi rår ju inte för att vi är snyggast inte. vilhelminatjejer, det är grejer det

2009-07-03 @ 10:32:56
URL: http://marinasvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här nedanför!

Ditt namn:
Här ofta?

Msn/e-post: (syns bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du skriva?

Trackback