10juni


idag är det ett år sen jag tog studenten, jag hade världens bästa dag och jag vill så jätte gärna göra om det!
helt klart en av de bästa dagarna i mitt liv, sen kan jag även tillägga att jag saknar alla bfare, och jag trodde aldrig att jag  skulle säga det men ibland sakar jag till och med lycksele litegrann, men bara lite :p

därför tänker jag bjuda på lite bilder :)
                                                                                

vi fick prova på hur det känns att sitta i rullstol ;)

borsta tänderna på varann, mata osv








champagnefrukost

smygdrickning på skoltoan



jiiiiha











PUSS




Kommentarer
Postat av: din dröm

du på bilden är min vänina. i think i liiiiiike yooour booobies

2009-06-11 @ 13:31:30

Kommentera inlägget här nedanför!

Ditt namn:
Här ofta?

Msn/e-post: (syns bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du skriva?

Trackback