midsommar


tjabatjenahallå, ja nu va även denna midsommar över och det känns verkligen inte som de nyss va midsommar
ha jobbat precis hela helgen, från nio på morgon till åtta på kvällen,peeerning så de skrik om de ;)
på midsommar efter ja slutat begav jag mig till janken och där va massa goa människor, dom hade just grillat så jag va inte sen på att vräka i mig massa mat, hah..sen kom även rebecca dit och vid tio tiden bestämde vi oss för att fara till saxnäs och eftersom jag va nykter blev ja chaffis, vi stannade i bielite och då skulle jag passa på att dricka och vad jag inte tänkte på va att den hade blivit ganska omskakad, så de spröt dricka över hela mig och runtom i bilen, erik höll på skratta ihjäl sig, de va typ de roligaste han hade varit me om på länge, så då fick man gå runt om lukta blöt hund ungefär ;p
väl i saxnäs hade vi rätt trevligt, träffade isak och massa andra, fick även se en rätt så snygg kille..
omkring halv fyra va vi hemma i vilhelmina men jag låg inte i sängen förns halv fem- fem, va rätt jobbigt då jag skulle upp och jobba klockan åtta och jobba till åtta på kvällen, men de gick fint! ;D

ha nästan nyss slutat så nu väntar jag bara på att klockan ska bli tolv då camilla sluta, hon ha varit borta hela midsommar så jag har saknat henne som en tok :) saknar även sara väldigt mycke, och henne få jag träffa imorgon :D weeeho.
sen på freda få jag förhoppningsvis min nya dator, känns mer än bra :D

Kommentarer
Postat av: SARA

i love yooou(r booobies)

2009-06-22 @ 00:00:53
Postat av: Carolina

Hej, va gärna med i min tävling där du har chansen att vinna ett presentkort på H&M på 500:-! :)



http://carooliinaaa.blogg.se/2009/june/vinn-hm-presentkort.html



Ha det bra!

2009-06-23 @ 10:11:03
URL: http://carooliinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här nedanför!

Ditt namn:
Här ofta?

Msn/e-post: (syns bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du skriva?

Trackback