eeeeeh


hejhejhej jag har märkt att jag har varit jäkligt dålig på att skriva här den senaste tiden, men de har ju sina orsaker de med!
har inte hänt så jätte mycke som är värt att skriva här, eller som jag orka skriva rättare sagt.
i fredas va jag vi och kolla på snyggingarna som tog studenten, sen begav jag mig hem till johanna på studentmidda, där va det massa trevligt folk, god mat och alkohol  -gött!
sen for jag lite hit och dit och tillslut på hotellet sen orka jag inte berätta mer om den saken.

i lördas umgicks jag med sara och emil hela dagen, sen vid sex ringde lina och då skulle jag köra lina nathalie och camilla till brattbäcken, efter många om och men hamna vi i norråker? hette de så lina? aja, där stanna vi till klockan va runt tio sen vidare till brattbäcken, där va de jääävligt  kallt kan jag lova vid tolv tiden höll jag på frysa ihjäl så jag satte mig i bilen med full värme och efter ett tag va jag inte ensam om att frysa ;p och nu orka jag inte skriva mer

bilder sen helgen kommer nån gång då jag orkar ;)


TJING

Kommentarer
Postat av: min vän

gilla du mig?

2009-06-09 @ 01:34:42
Postat av: din vän

gilla ja dig?

2009-06-09 @ 17:02:18

Kommentera inlägget här nedanför!

Ditt namn:
Här ofta?

Msn/e-post: (syns bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du skriva?

Trackback