allt möjligt


som sagt, i fredas for vi till lycksele och jäklar va roligt vi hade, eller nu ska jag inte prata för alla men jag hade jätte roligt och jag tro faktist dom andra hade roligt med ;p fick träffa gamla godingar som tina, bea och niklas :) vi hann göra rätt mycke under tiden vi va i lycksele, vi höll även på att inte ta oss hem, hahah men efter många om och men gick allt fint! :)
väl hemma upptäckte vi att vi hade en tjyvknullare i bilen, vi mena rykterna gå ju mellan kommunerna, vi skratta så vi höll på dö men ett gott skratt förlänger ju livet :) vid sex tiden var vi alla hemma hos mig iallafall.

lördagen tillbringa jag, marre och rebecca liggandes till klockan två sen for vi och åt pizza med sara, sen bestämde jag rebecca och sara oss för att fara till hoting och bara kolla på alla fulla människor, men de gick ju som de gick de med :p blev så att vi for ut till dalasjö och kike, sen for hem till mig och vid fyra vart vi sugen på chirre och dirre så vi sprang ner på statoil i hopp om att de skulle gå fort, men tro fan vi stod där i tjugo minuter, och vet ni va de värsta va? de va ingen kö! hah..
och söndan gick åt att vila upp sig inför veckan och helgen ungefär.
och igår började allvaret på jobbet, och idag började allvaret på andra jobbet, just nu känns de rätt okej att jobba istort sätt hela tiden, men vissa dagar kommer nog att bli kämpiga, men de är ju jag som valt att ha två jobb så då få ja stå ut :) jag kunde bara inte tacka nej till eon, ha ju som varit där flera år nu och jag skulle sakna om jag inte fick vara där ;D



sen i natt vid ett tiden fick jag ett sms av två babes om att dom stod utanför mitt hus och att jag skulle komma ut för vi skulle fara och göra en sak, men jag fick inte veta vad, så de va ju bara att kliva upp ur sängen och klä på sig och följa med, och jag kan erkänna att jag blev faktist lite rädd när vi börja fara mot bäsksele fast de va inge farligt! :) puss på er!







Kommentarer
Postat av: sara

du glömde skriva att du saknar mig mest av allt!! ;)

2009-06-17 @ 01:23:42
URL: http://sarasderlund.blogg.se/
Postat av: sara

du glömde skriva att du saknar mig mest av allt!! ;)

2009-06-17 @ 01:24:13
URL: http://sarasderlund.blogg.se/
Postat av: Frida

puss

2009-06-17 @ 01:28:45
URL: http://howkengerhe.blogg.se/
Postat av: marina

hahaha, kommunerna vet dom ;)

2009-06-17 @ 22:27:06
URL: http://marinasvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här nedanför!

Ditt namn:
Här ofta?

Msn/e-post: (syns bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du skriva?

Trackback