11 juni


ikväll har jag och sara möblerat om i min lägenhet, och tro de eller ej de gick fint! fast ett tag höll de på gå åt skogen men icket, vi klara de ;)
jag älskar när man gjort om för de är mycke roligare att vara hemma då, helst nu då ingenting är på samma plats som förut och ett plus i kanten är ju att jag lyckades storstäda med, jag är helnöjd! ;D nu ska jag bara städa köket och toan sen är de rent och fint. sen begav vi oss hem till sara och skulle fixa hennes soffa, haha nu har hon en jätte lång soffa,lite fränt ;p

annars så ska jag upp tidigt imorgon för att fara och kolla på lillasyster matildas avslutning,sen blire hem och vänta på marina,frida och rebecca, öppna första ölen, fixa till oss och sen vidare till lycksele, bli kanon ;D


TJINGELING SLÅ EN PLING

Kommentarer
Postat av: SARA

vi är bäst i think

2009-06-13 @ 13:42:05
URL: http://sarasderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här nedanför!

Ditt namn:
Här ofta?

Msn/e-post: (syns bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du skriva?

Trackback